Стало відомо, що українці найчастіше хотіли купити в Інтернеті

Найбільша кількість пошукових запитів на майданчику OLX у минулому році припала на такі позиції, як: квартира - понад 8,1 мільйона запитів, велосипед - більше 5,8 млн, диван - 4,88 млн. Про це свідчать аналітичні дані сервісу.
Крім того, українці часто шукали кросівки - більше 4,84 млн запитів і роботу - більше, ніж 4,2 млн запитів, а також будинки - 3,3 млн запитів.
Серед спортивних брендів лідирують Adidas і Nike, з невеликим відривом на користь першого.
 Найпопулярнішим девайсом для українців у 2019 році став iPhone 7, загалом техніку Apple шукали 17,8 млн разів.
За даними аналітиків OLX, у категорії Хобі, відпочинок і спорт найбільша кількість запитів пов'язана з пошуком різного велотранспорту і їхніх запчастин - тільки щодо Android було більше 1 млн запитів. 
Іншим популярним товаром у цій категорії був намет - майже 200 тисяч запитів на Android.
 Користувачі цієї ОС також часто шукали спінінг - 66 300 запитів і човен - 53 000.
 Гантелі користувачі Android шукали 96 500 разів. У категорії Дитячий світ у топ-5 запитів увійшли куртки - більше 1 млн, коляски - 980 900, сукні - 950 000, кросівки - 866 600 і комбінезони - 835 100 запитів.
 Батьки також шукали конкретні бренди - такі, як Zara, Next, Crocs, Ecco, Lenne, Adidas, Reima, H&M і Geox.
 Серед "дитячих" брендів лідирував Chicco - 371 100 запитів. У 2019 році користувачі активно цікавилися автокріслом для дітей - 770 300 запитів від усіх пошуків у категорії дитячих товарів, повідомляє  Корреспондент.net 

Коментарі

Додати коментар

Залишити коментар

оновити, якщо не видно коду