Маски, дистанція та їжа у пакетах: МОЗ оприлюднило вимоги щодо роботи закладів з 11 травня

Міністерство охорони здоров’я оприлюднило проєкт рекомендацій щодо роботи закладів громадського харчування та підприємств в умовах першого етапу послаблення карантину з 11 травня.Відповідно до розпорядження головного державного санітарного лікаря №31 від 4 травня, загальними вимогами до всіх об’єктів, для яких з 11 травня почнуть діяти послаблення є:
проведення термометрії всіх працівників перед початком робочого дня;
наявність антисептичних засобів на вході до приміщення;
використання співробітниками та відвідувачами засобів індивідуального захисту;
проведення дезінфекції робочих місць.
Перукарні та салони краси
У приміщеннях перукарень дозволено знаходитись не більше 1 клієнту
дозволено приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
очікування клієнтами послуги здійснюється за межами закладу, з дотриманням дистанції (1,5 м);
у приміщенні заборонено перебувати більш ніж 1 клієнту на 10 кв. м, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують дітей або людей, що супроводжують людей з інвалідністю;
відстань між місцями надання послуг повинна бути не менше 2 м.
Заклади побутового обслуговування населення (пральні, хімчистки, ремонт одягу та взуття)
Відвідувачам заборонено чекати черги у приміщенні хімчисток
закладам необхідно організувати прийом клієнтів у такий спосіб, щоб вони чекали своєї черги на вулиці на відстані не менше 1,5 м один від одного;
перебування сторонніх осіб та очікування клієнтами послуг у приміщенні забороняється.
Заклади торгівлі непродовольчими товарами
дозволяється одночасне перебування клієнтів не з розрахунку не більше 1 людини на 10 кв. м;
обслуговування клієнтів необхідно здійснювати з дотриманням принципу соціального дистанціювання.
Заклади громадського харчування
На літніх терасах
Обслуговування на літніх майданчиках дозволено з дотриманням дистанції
обслуговування клієнтів дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням або на літніх майданчиках під відкритим небом;
рекомендовано забезпечити відстань між відвідувачами на літніх майданчиках не менше 1,5 м.;
вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування заборонено;
замовлення слід приймати за телефоном або через спеціально облаштоване віконце (вхідні двері);
місце розрахунку має бути обладнано пристроями для безконтактної оплати, поличкою для передачі замовлення без контакту з клієнтом.
замовлення має видаватися виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі;
видача клієнтам меню заборонена. Воно має бути розміщено для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлення.
Робота нотаріусів, адвокатів та аудиторів
Рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом
рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
очікування клієнтами послуги безпосередньо в закладі буде заборонено.
на випадок клієнтів, які прийшли без запису, біля дверей має бути розміщений домофон або дзвінок, та інформація про способи запису.
Зони відпочинку
Заборонено проведення організованих заходів у парках та скверах
адміністрації рекомендується забезпечити функціонування туалетів та наявність антисептичних засобів у них;
заборонено проведення організованих заходів та подій з великим скупченням людей;
відвідувачам дозволено використовувати зони для занять спортом та пробіжок за умови дотримання дистанції.

Коментарі

Додати коментар

Залишити коментар

оновити, якщо не видно коду