Як закарпатським водіям отримати компенсацію за погані дороги


Найпоширенішим наслідком “ямкових” аварій є порвана резина та пошкоджені колісні диски. При значних розмірах вибоїн можна навіть пошкодити бампер, днище, піддон картера і підвіску.
Але навіть пошкодження колеса, що стало вже рядовим для українських водіїв, на трасі може виявитися проблемою. Якщо під рукою немає інструментів і матеріалів для самостійної заміни колеса, автомобіль доведеться евакуювати. Сьогодні тариф на послуги евакуатора за містом становить близько 30 грн за 1 км, плюс навантаження — від 200 грн. Як вчинити, якщо ви опинилися в подібній ситуації?
За словами автоюриста, в першу чергу після ДТП необхідно включити аварійну світлову сигналізацію і виставити знак аварійної зупинки. Далі зателефонувати за номером 102 та викликати поліцію. Змінювати місцеположення транспорту до приїзду правоохоронців не варто.
Наступним кроком (і одним із ключових) є збір доказів — фото- та відеозйомка місця ДТП, пошук можливих свідків. Для візуального визначення розмірів вибоїн і тріщин під час зйомки до них можна докласти який-небудь предмет (телефон, лінійку, ручку).
По приїзді інспекторів, в обов’язковому порядку слід вимагати від них складання акту про виявлені недоліки вулично-дорожньої мережі. В акті потрібно зафіксувати розмір ями і написати в полі для пояснень про неможливість вчасно побачити перешкоду. Як варіант — послатися на відсутність попереджувальних знаків, вказати, що ями не було видно через калюжу або попутну вантажівку. Остання могла пропустити під собою яму, що не дозволило вчасно зреагувати.
Далі необхідно оцінити збиток за допомогою фахівців-оцінювачів та направити претензію в обслуговуючу організацію, яка відповідає за дану ділянку дороги. Якщо вам не відповіли, або відповіли, але незгодою про заподіяння шкоди з їхньої вини, варто звернутися в суд.
Джерело: auto.24tv.ua