Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

До уваги водіїв: при в’їздах в населенні пункти з’являться “сюрпризи” для автомобілістів – нові ДБН вже в дії


Відтепер, серед іншого, на нових ділянках трас при в’їзді в населені пункти мають проектуватися засоби для зниження дорожнього трафіку. Адже, згідно з затвердженими ДБН, тепер  при будівництві та реконструкції існуючих трас на в’їздах у населені пункти мають обов’язково влаштовуватися спеціальні напрямні острівці для зниження дорожнього трафіку.
Як зазначають у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо даного нововведення, за можливістю такі засоби безпеки мають передбачатися і під час капітального ремонту. Це можуть бути напрямні острівці та інші технічні засоби на дорогах, які створюють штучні нерівності та вигини.
Розміщуватимуть їх, за відсутності наземного пішохідного переходу, на смузі руху в напрямку населеного пункту. Якщо ж пішохідний перехід присутній, у такому випадку проектується острівець безпеки для пішоходів згідно з вимогами ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”.


Такі нововведення дозволять знижувати середню швидкість руху на дорогах при в’їздах в населені пункти, а, отже, зменшити кількість ДТП та аварій. Також це може сприяти покращенню умов пересування пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, загалом заспокоєнню транспортного трафіку.
Крім того, згідно з оновленими ДБН щодо проектування автомобільних доріг загального користування, з 1 вересня нові швидкісні траси будуватимуться зі звуженими лівими смугами. Йдеться про звуження ширини лівих смуг руху на дорогах І категорії — з трьома і більше смугами руху в одному напрямку. Тепер вона складатиме 3,5 м замість 3,75 м.
Водночас, новими змінами встановлено і нову ширину зупиночної смуги руху на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій) — 3 м замість 2,5 м. Нововведення мотивують тим, що чинна ширина зупинкової смуги у 2,5 м є дуже небезпечною і спричиняє додаткові аварії. Особливо це актуально для вантажних автомобілів, які не можуть у повній мірі безпечно та зручно розміститися на такій ділянці дороги.
Також у нових змінах до ДБН встановлені сучасні та більш безпечні вимоги до проектування горизонтальних та вертикальних кривих. Це актуально для гірських трас та  трас складних ландшафтах. Завдяки встановленню більш безпечних мінімальних радіусів кривих нові дороги проектуватимуться з кращою видимістю.
Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ”, вже опубліковані та чинні з 1 вересня 2019 року. У документі наведено і конкретні схеми застосування, а також розрахунки щодо їх влаштування. Ознайомитися з новими ДБН можна за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.






Читайте найцікавіші та найактуальніші новини Тячівщини також на нашому каналі у Телеграмі та Інстаграмі



Загрузка...

Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Професійна розробка сайтів