Закарпатські перевізники підтримують всеукраїнську акцію протесту

Сьогодні, 13 травня, стартувала всеукраїнська акція протесту перевізників
Днями у ЗМІ оприлюднили план Міністерства інфраструктури щодо відновлення регулярного пасажирського сполучення, який планується проводити в 3 етапи.
Зокрема, перший етап передбачає запуск з 22 травня міських автоперевезень (крім маршрутних таксі) та приміських перевезень (у межах одного району).
Другий етап передбачає запуск з 9 червня міжобласних і міжнародних автоперевезень, в тому числі маршрутних таксі. З 12 червня планується запуск 100% приміських поїздів, які курсуватимуть у світлий час доби, а також всіх пасажирських поїздів згідно з графіком.
Третій етап планується після завершення карантину і передбачає запуск поїздів міжнародного сполучення та сезонних поїздів. А також запуск міжнародного авіасполучення в країни, які відкрили аеропорти для прийому/відправки міжнародних рейсів.
Джерело в Мінінфраструктури зазначило, що цей план поки що не затверджений Кабінетом міністрів і може змінитися.
Тож сьогодні перевізники України збираються передати свої вимоги до міністерства.
Закарпатські перевізники також підтримують всеукраїнську акцію.
З огляду на карантинні обмеження, перевізники Закарпаття, делегували трьох представників, які передадуть вимоги голові ОДА Закарпаття, — розповів нашому виданню Павло Піров.
«Ми передамо вимоги, які склали враховуючі думку перевізників Закарпатської області, Олексію Петрову. Сподіваємось він їх передасть Кабінету міністрів України», – зазначає пан Павло.
Однією з умов є розблокування роботи транспорту не тільки міжміського, а й міжнародного.
Також хочуть звернути увагу, на роботу, нелегальних перевізників.
« В той час, коли наша робота заблокована, ми не можемо повноцінно виплачувати зарплатню людям, нелегальні перевізники спокійно собі їздять, та «деруть» з пасажирів захмарніні ціни».
Також пан Павло розповідає, що нелегальні перевізники настільки знахабніли, що Вартість проїзду за кордон збільшилась, до прикладу, з70 євро до 300, а місцями й 500 євро.
«Це дуже гостре питання. Ми офіційно працюючи, сплачуючи податки та заробітні плати людям, не маємо права на перевезення», – Додає Павло Павлович.