Закарпатські соціологи обговорили фаворитів місцевих виборів

Потенційний кандидат на місцевих виборах від партії "Слуга народу" на Закарпатті Федір Шандор, як соціолог бере участь у прес-конференціях , на яких розповідає про рейтинги партій.
Зокрема, у понеділок в Ужгородському прес-клубі він повідомив, що партія "Слуга народу" в області є лідером місцевих виборів. Представили його не потенційним кандидатом від партії, а завідувачем кафедри соціології та соціальної роботи УжНУ.
Федір Шандор у коментарі "Суспільному" повідомив, що поки він ще незареєстрований, тому може розповідати про рейтинги, як соціолог. Балотуватися не передумав, йтиме від "Слуги народу", але зареєструється через декілька днів.
"Під час прес-конференцій ми даємо для всіх майданчик для обговорення. Федір Шандор поки що не реєструвався кандидатом на місцевих виборах, тому не бачу ніякої проблеми в тому, що він виступає, як соціолог", — розповіла голова Ужгородського прес-клубу Ірина Бреза.
Голова закарпатського осередку Комітету виборців України Дмитро Тужанський, який також розповідав на прес-конференції про хід передвиборчих процесів, у коментарі "Суспільному" сказав: "До будь-яких соціологічних досліджень в Україні треба ставитися уважно та обережно, тим паче, коли йдеться про місцеву виборчу кампанію та соцдослідження на місцевому рівні. Дуже важливо розуміти, що якісні соціологічні дослідження не стільки дороговартісні, скільки потребують відповідної експертизи: коректної вибірки, формулювання запитань та аналізу результатів, тощо. Тому я дуже раджу звертати увагу не тільки на дані соцдослідження, а й на те, хто це дослідження проводив і презентує. Ще один важливий момент, який варто враховувати: більшість соціологічних опитувань про вибори проводяться на замовлення самих кандидатів. Це не означає автоматично, що таке опитування буде маніпулятивним, зовсім ні. Якщо це робить професійна та авторитетна команда соціологів, то це будуть об’єктивні дані. Але важливо враховувати, що в такій ситуації саме замовник вирішує, чи все чи лише якусь частину даних оприлюднювати публічно. Зрозуміло, що замовник захоче оприлюднити лише ті дані, і відповіді на ті запитання, які вигідні йому. Закликаю дуже критично та уважно ставитися до будь яких соціологічних даних та рейтингів, не сприймати їх на віру, а вникати та аналізувати навіть ті цифри, які вам подобаються, чи відповідають вашому настрою чи політичному вподобанню".

Коментарі

Додати коментар

Залишити коментар

оновити, якщо не видно коду